Vår vision är att upprätthålla en hög kvalitet i servicen vi erbjuder våra kunder. Vi strävar efter att kontinuerligt utveckla våra tjänster och höja kompetensen hos vår personal. Genom att arbeta strategiskt säkerställer vi att företagets tjänster alltid håller en professionell standard i alla led.
Vi bedriver ett systematiskt arbetsmiljöarbete för att säkerställa att våra medarbetare har en säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder konkurrenskraftiga lönevillkor och förmåner samt regelbunden kompetensutveckling genom årliga planerade utbildningar.
Vi är övertygade om att kontinuerlig kompetensutveckling ökar tryggheten både för våra kunder och våra personliga assistenter. Därför har Metropol Personlig Assistans & Hemtjänst AB utvecklat en handlingsplan för att säkerställa att våra medarbetare kontinuerligt får möjlighet att höja sin kompetens.
Du är varmt välkommen att skicka in en spontanansökan. Berätta gärna lite om dig själv och varför du vill arbeta inom personlig assistans. Fyll i formuläret till vänster. Vi kontaktar de personer som vi önskar träffa för en personlig intervju inom två veckor.
Det kan ta några minuter att konvertera och skicka bilagor. Var god och vänta tills du får bekräftelse på att ditt meddelande har skickats. *